carolienvandertoorn.reismee.nl

Labin / Rabac

Na 3 dagen in een groot appartement genaamd Albona te hebben verbleven, gaan we morgenochtend richting de Plitvice meren.

De afgelopen dagen zijn wij vaak via de wandelpromenade, wat trouwens ontzettend mooi is aangelegd, richting het centrum van Rabac gelopen. Veel restaurantjes en winkeltjes, en uiteraard zijn wij vaak op een terrasje gaan zitten voor een glas bier, wijntje of een roseetje uit deze streek. Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet iets lekkers ben tegen gekomen... Maar voorlopig ben ik hier nog wel eventjes, dus ...... ????

Vandaag heb ik wel weer eens een Mis Mas gedronken.

Zo'n 10 jaar geleden was dit mijn favoriete drankje. Mis Mas is een mix van fanta & rode wijn. Het viel mij nu zwaar tegen... ????

Ga nog even een bezoekje brengen aan het zwembad. Helaas is de zon achter de wolken verdwenen, maar de temperatuur is heerlijk. Vandaag toch nog een kleurtje gekregen....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!