carolienvandertoorn.reismee.nl

Kroatië 2016

Vanochtend was het zo ver... De vakantie naar Kroatie kon beginnen. Na de auto volgestouwd te hebben met koffers, tassen, laptops, kussens, koffiezetapparaat en nog veel meer rommel, trokken wij de deur dicht voor een tocht naar onze geboekte gasthof in Golling, Dit gasthof ligt in een klein dorpje gelegen midden in de bergen in het noordelijk deel van Oosterijk. Die nacht hiervoor hadden we nog snel deze overnachting kunnen boeken ... (uiteraard weer alles op het laatste moment, maar het was ons wel weer gelukt)

Smile

De rit met onze nieuwe auto ging super.... Tuurlijk hebben we wel wat opstoppingen gehad in Nederland en Duitsland, maar de rit verliep voorspoedig. De laatste 100 kilometer hebben we via een toeristische route gedaan, dat ging slinger de slang door de bergen en bossen heen. Reden door kleine dorpjes en om uurtje of 20.00 uur reden wij de parkeerplaats op bij Gasthof Pass Lueg Hohe. Een gemoedelijk en leuk overnachtingaccommodatie voor een redelijke prijs.

Nadat we waren ingecheckt en de kamer hadden bekeken, moeten we snel iets gaan bestellen voordat de keuken om 21.00 uur dicht zou gaan. Werd een cordon bleu voor mij en voor Rich een wienersnitzel....

Nu is het 23.00 uur en tijd om maar weer eens het bed op te zoeken. Morgen weer vroeg uit de veren voor een rit naar onze eerste stop in Koatie, het stadje Labin.

Aty

Leuk hoor je verslag lk hoop dat jullie lekker geslapen hebben en vandaag verder met de reis.